Ви купили вживаний VW Golf 6 (1k) або BMW 4-ї серії (F32, F33) з електронним контролем ходової частини, але серійні амортизатори стають все більш крихкими і потрісканими?
Оригінальна підвіска з адаптивним управлінням амортизаторами або електронним регулюванням амортизаторів – це не варіант.Особливо, коли автовласник хоче занизити свій автомобіль.
Встановлення лише комплекту занижених пружин – це, безумовно, не найкраща ідея, якщо ви хочете покращити динаміку руху разом з максимальним заниженням. Зрештою, серійні койловери не призначені для заниження, що може призвести до більшого зносу при встановленні комплекту пружин.
При простій заміні адаптивної штатної стійки MacPherson на комплект койловер без будь-якого адаптивного управління амортизаторами, все стає захоплюючим. Через адаптацію активного рульового керування, реакції дросельної заслінки, управління ESP та багатьох інших аспектів може виникнути помилка або аварійна програма, і всі ці функції можуть перебувати в режимі помилки.
Модифікація за допомогою програмного злому не завжди працює в довгостроковій перспективі.Ми часто отримували відгуки про те, що при кожному перезавантаженні з’являється закодоване повідомлення про помилку. Але хіба не можна встановити комплект койловерів? Так, це можливо.
Найочевиднішим варіантом буде вибір адаптивного комплекту котушок, такого як наш KW DDC plug & play.
Якщо так званий адаптивний комплект котушок DDC не входить у ваш бюджет, або ви хочете регулярно відвідувати гоночні треки, або вам більше підходить інший комплект котушок, ми рекомендуємо наші комплекти електронного блокування підвіски KW (модулі ESC).
Модулі KW ESC або комплекти скасування KW – це котушки та електронні резистори, підключені до оригінального роз’єму підвіски регулятора заслінки.
Після встановлення комплекти імітують опір в адаптивних оригінальних амортизаторах при електронному регулюванні клапанів амортизаторів у відповідному налаштуванні койловерів.
Що круто в наших модулях, так це те, що всі динамічні програми, такі як перемикання передач в автоматичних коробках передач, активне рульове управління, управління ESP, оригінальне управління вихлопною заслінкою і багато інших налаштувань режимів руху, все ще працюють.
Невелика підказка: модуль ESC для BMW 3-ї серії (F30) не можна встановити в BMW 5-ї серії (F10). До речі, тим, хто зацікавлений в пристойному заниженні в поєднанні з оригінальним серійним комплектом койловерів з електронним управлінням амортизаторами, варто звернути увагу на комплекти пружин з регулюванням по висоті або комплекти койловерів наших брендів, підвіски KW і ST. Ці койловери були розроблені спеціально для серійних комплектів койловерів різних автомобілів.