Не в настрої для DDC? Ось як можна легко вивести з експлуатації адаптивну систему керування амортизаторами

Комплект електронного блокування підвіски KW (модуль ESC) входить в комплект поставки при купівлі комплекту койловерів KW для автомобіля з адаптивними штатними амортизаторами. Для підвісок ap sportfahrwerke та ST ці комплекти необхідно замовляти окремо

Ви купили вживаний VW Golf 6 (1k) або BMW 4-ї серії (F32, F33) з електронним контролем ходової частини, але серійні амортизатори стають все більш крихкими і потрісканими?

Тут ви бачите адаптивну оригінальну стійку BMW 3-ї серії (F30). Внизу праворуч розташований електронно-регульований пропорційний клапан для управління амортизаторами

Оригінальна підвіска з адаптивним управлінням амортизаторами або електронним регулюванням амортизаторів – це не варіант.Особливо, коли автовласник хоче занизити свій автомобіль.

Тим, хто любить їздити на своєму автомобілі по гоночних трасах, варто придивитися до наших додатків KW Clubsport (Фото: Мішель Труонг)

Встановлення лише комплекту занижених пружин – це, безумовно, не найкраща ідея, якщо ви хочете покращити динаміку руху разом з максимальним заниженням. Зрештою, серійні койловери не призначені для заниження, що може призвести до більшого зносу при встановленні комплекту пружин.

Зняття адаптивної стійки Макферсона

При простій заміні адаптивної штатної стійки MacPherson на комплект койловер без будь-якого адаптивного управління амортизаторами, все стає захоплюючим. Через адаптацію активного рульового керування, реакції дросельної заслінки, управління ESP та багатьох інших аспектів може виникнути помилка або аварійна програма, і всі ці функції можуть перебувати в режимі помилки.

Якщо встановлено модуль KW ESC, всі динамічні програми водіння відповідного виробника автомобіля можна використовувати і надалі, і вони працюють.Тільки адаптивна функція більше не працює

Модифікація за допомогою програмного злому не завжди працює в довгостроковій перспективі.Ми часто отримували відгуки про те, що при кожному перезавантаженні з’являється закодоване повідомлення про помилку. Але хіба не можна встановити комплект койловерів? Так, це можливо.

Найочевиднішим варіантом буде вибір адаптивного комплекту котушок, такого як наш KW DDC plug & play.

Зліва ви бачите комплект котушок KW DDC plug&play, праворуч – серійну стійку DDC

Якщо так званий адаптивний комплект котушок DDC не входить у ваш бюджет, або ви хочете регулярно відвідувати гоночні треки, або вам більше підходить інший комплект котушок, ми рекомендуємо наші комплекти електронного блокування підвіски KW (модулі ESC).

Ми продаємо наші модулі KW ESC всім, хто хоче деактивувати свою адаптивну або напівадаптивну систему управління шасі

Модулі KW ESC або комплекти скасування KW – це котушки та електронні резистори, підключені до оригінального роз’єму підвіски регулятора заслінки.

У нашому головному офісі у Фіхтенберзі глибина виробництва становить майже 95% – модулі ESC також виготовляються тут

Після встановлення комплекти імітують опір в адаптивних оригінальних амортизаторах при електронному регулюванні клапанів амортизаторів у відповідному налаштуванні койловерів.

Крайні затискачі/кабельні стяжки, що надаються в комплекті, на краю корпусу повинні бути встановлені за внутрішньою обшивкою рульової рубки. Важливо використовувати правильне з’єднання заглушок

Що круто в наших модулях, так це те, що всі динамічні програми, такі як перемикання передач в автоматичних коробках передач, активне рульове управління, управління ESP, оригінальне управління вихлопною заслінкою і багато інших налаштувань режимів руху, все ще працюють.

Комплекти електронного блокування підвіски KW – це, по суті, електричні резистори для конкретного автомобіля

Невелика підказка: модуль ESC для BMW 3-ї серії (F30) не можна встановити в BMW 5-ї серії (F10). До речі, тим, хто зацікавлений в пристойному заниженні в поєднанні з оригінальним серійним комплектом койловерів з електронним управлінням амортизаторами, варто звернути увагу на комплекти пружин з регулюванням по висоті або комплекти койловерів наших брендів, підвіски KW і ST. Ці койловери були розроблені спеціально для серійних комплектів койловерів різних автомобілів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *