![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/AP_4er_Gewindefahrwerk-1024x682-1.jpg)
Ви купили вживаний VW Golf 6 (1k) або BMW 4-ї серії (F32, F33) з електронним контролем ходової частини, але серійні амортизатори стають все більш крихкими і потрісканими?
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/IMG_7224-1024x768-1.jpg)
Оригінальна підвіска з адаптивним управлінням амортизаторами або електронним регулюванням амортизаторів – це не варіант.Особливо, коли автовласник хоче занизити свій автомобіль.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/EBS_Trackcar_BMW_1M_019.jpg)
Встановлення лише комплекту занижених пружин – це, безумовно, не найкраща ідея, якщо ви хочете покращити динаміку руху разом з максимальним заниженням. Зрештою, серійні койловери не призначені для заниження, що може призвести до більшого зносу при встановленні комплекту пружин.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/VW_CC_Einbau_03_Step_VA_005-1024x683-1.jpg)
При простій заміні адаптивної штатної стійки MacPherson на комплект койловер без будь-якого адаптивного управління амортизаторами, все стає захоплюючим. Через адаптацію активного рульового керування, реакції дросельної заслінки, управління ESP та багатьох інших аспектів може виникнути помилка або аварійна програма, і всі ці функції можуть перебувати в режимі помилки.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/BMW_EDC-Taster_001-e1423481032737.jpg)
Модифікація за допомогою програмного злому не завжди працює в довгостроковій перспективі.Ми часто отримували відгуки про те, що при кожному перезавантаженні з’являється закодоване повідомлення про помилку. Але хіба не можна встановити комплект койловерів? Так, це можливо.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/KW_Blog_DDC_plugandplay_Audi_RS3_011-1024x683-1.jpg)
Найочевиднішим варіантом буде вибір адаптивного комплекту котушок, такого як наш KW DDC plug & play.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/IMG_0839-1024x682-1.jpg)
Якщо так званий адаптивний комплект котушок DDC не входить у ваш бюджет, або ви хочете регулярно відвідувати гоночні треки, або вам більше підходить інший комплект котушок, ми рекомендуємо наші комплекти електронного блокування підвіски KW (модулі ESC).
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/KW_67010025_004-1024x683-1.jpg)
Модулі KW ESC або комплекти скасування KW – це котушки та електронні резистори, підключені до оригінального роз’єму підвіски регулятора заслінки.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/68510266_001-e1669128410780-1024x681-1.png)
Після встановлення комплекти імітують опір в адаптивних оригінальних амортизаторах при електронному регулюванні клапанів амортизаторів у відповідному налаштуванні койловерів.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/Montage_ESC-Modul.jpg)
Що круто в наших модулях, так це те, що всі динамічні програми, такі як перемикання передач в автоматичних коробках передач, активне рульове управління, управління ESP, оригінальне управління вихлопною заслінкою і багато інших налаштувань режимів руху, все ще працюють.
![](https://st-suspensions.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/68510183_001-e1669128809248-1024x673-1.png)
Невелика підказка: модуль ESC для BMW 3-ї серії (F30) не можна встановити в BMW 5-ї серії (F10). До речі, тим, хто зацікавлений в пристойному заниженні в поєднанні з оригінальним серійним комплектом койловерів з електронним управлінням амортизаторами, варто звернути увагу на комплекти пружин з регулюванням по висоті або комплекти койловерів наших брендів, підвіски KW і ST. Ці койловери були розроблені спеціально для серійних комплектів койловерів різних автомобілів.